lördag 31 oktober 2009

Vad skriva om?

Ja, det är frågan, den STORA frågan för mig just nu faktiskt, la question principale... Jag kan skriva om.. om... möss? Nja, inte riktigt vad jag hade tänkt mig... en älg kanske? Eller en mössa? JA!! Jag kan skriva om min mössa som jag håller på att göra... den ska bli blå och röd.. randig:D Nu har jag skrivit om mössan.. sedan då? Om mormors farfars hatt? Nä knappast... Jag får helt enkelt ordbajsa. Det var en gång ett land som hette radiometania. I Radimetania så lyssnade man hela tiden på väderleksrapporten på radion. I Radiometania så fanns det en kung och en drottning, dom lyssnade också på radio! Näe! Det går inte ens att ordbajsa fram nåt idag.. Så kan det kännas ibland, ville bara försöka beskriva hur det kan vara när man inte har något uppslag att skriva om, även fast man bestämmt sig för att man SKA skriva idag just nu och då. Då kan det ju lätt bli något som inte ens är värt att publicera... Typ som det här inlägget... HAHA Godnatt med er alla! Over and Out //ERinskt

1 kommentar: