lördag 17 oktober 2009

It's late in the evening...

...och jag har hicka! Jag tycker hicka är bland det värsta jag råkar ut för och jag fasar för att jag någon gång ska råka ut för sån där hicka som varar i flera år som man har läst om.. Just NU är jag lite lur på om det är någon längre hickningsperiod som jag råkat ut för.. Ja, kanske inte åratal, men timtal, vilket är illa nog enligt min mening! Jag har redan testat de mest beprövade metoderna såsom vatten och hålla andan+svälja tre gånger och så vidare... Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Nu försvann den! Mina dagar är här! Jag måste köpa mig en trisslott! Nu genast, vart jag nu ska få tag på den... det får bli ett senare problem.. Men nu ska jag faktiskt lycklig för att jag inte hickar längre gå och sova.. så att jag orkar upp och baka bullar i morgon:) För det ska jag göra, jag ska baka bullar! Kanelbullar! Det blir mumma det! En annan sak som händer i morgon är ju att mitt piano blir stämmt! Jag hoppas jag får mycket pengar.. HAHA! Jag syftar såklart på att i USA stämmer man folk, men jag tycker det är bättre att stämma pianon.. haha!!! Men som sagt.. GOdnatt óch såv sött! ÖVËr Änd ÖÜt//ËrnST

1 kommentar:

  1. Först tomt, sedan tomt, sedan tomt igen, och sedan tomt. Och så var det tomt igen och sedan... två inlägg två dagar i rad. V A D H Ä N D E ? Nå ja, kul att du skriver ibland så man vet vad som händer uppöver ;) Du kan ju kika in på http://grejsar.blogg.se ibland om du har lust. Må gott
    "över and out" Grejsar Karin

    SvaraRadera