måndag 5 oktober 2009

Larm och falsksång

Nu blev det tätt mellan inläggen, men måste bara berätta vad som hände sen, när jag hade skrivit färdigt förra inlägget.. Larmet på skol gick! David och Harry kom in och frågade vad man gör, jag och Viktoria sa att man måste gå till rektorn, men vi börade gå men ändrade oss för det såg så mörkt ut i fönstren, vilket det inte borde göra eftersom larmtjänst alltid ringer till rektorn om larmet går, därför borde det ju lysa iallafall i ETT ynka fönster, så vi tänkte att det säkert inte gått.. Men så gick vi och kollade på larmdosan och då pep den ju, så vi gick tillbaka hem till rektorn och berättade och blev således nattens hjältar... NOT! HAHA, vi hade föregåtts av andra, det var alltså fler som hade hört larmet och gått och sagt det.. Nåja, nu är vi tillbaks i soffan igen och tittar på reklam, men innan reklamen så var det Ola Svenssons manskör som sjöng, det skulle dom kanske inte ha gjort.. Det var kanske den falskaste kör som jag nånsin hört, falskare än skolkören därhemma på lågstadiet.. Förstår inte riktigt tänket, varför inte sjunga rent, när nu manskör kan vara så extremt bra? Jaja... Ni får ursäkta att jag låter så otroligt negativ ikväll, men det är bara det att jag har stött på så mycket som man kan vara negativ över idag, tex huvudvärken när jag vaknade... Say no more om den... Men åter till körslaget.. sedan öva.. eller? jo det blir nog så..:P Über und ÜT... // ERNST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar