lördag 3 oktober 2009

Vad göra?

Det är helt otroligt.. det är lördag och jag lyckades slita mig upp innan tolv, känner mig otroligt stolt över det.. Det kan ju bero lite på att jag inte orkade gå hem till mitt rum i natt när vi vart hos niklas, så att jag slaggade över på soffan i hans rum och att han ställde klockan på tio.. Men jag vet inte riktigt...haha!! Nu funderar jag över om jag ska göra något vettigt av min vakna tid eller om jag ska se dagen som en "ledig" dag fram till i kväll då vi ska till Själevad på kulturnatta? Det kan ju vara skönt med en sån dag, dvs en dag utan övning, någon gång ibland också:) Var på jazzklubben i stan igårkväll med en massa folk, jazzlinjen spelade där som förband till några andra.. Jazzlinjen var bra, vilket också dom andra var, men vi åkte i pausen mellan första och andra set eftersom första set var en timme och en kvart, vilket fick oss att känna oss lite mätta på jazz just för stunden. Istället åkte vi tillbaka hit till Mellansel och hade temys på Fias och Niclas rum(det var efter det som jag inte orkade pallra mig de 150 metrarna till min säng och stannade i Niclas soffa). Det var himla mysigt, precis som vanligt:) Men, åter till huvudfrågan, vad göra? Jag menar, det verkar ju himla dött att sitta här och ruttna hela dagen.. vi ska ioförsej in till Bredbyn och äta pizza, planerade vi iallafall i går kväll, men innan dess då? Sova eller öva? Eller kanske det mest nödvändiga, skapa ordning i mitt kaosbetonade rum? Jag vet inte.. måste nog lägga mig och tänka på den ett tag... HAHA! Nej det här duger inte, nu ska jag städa och vattna blommor och bädda rent i sängen och... Ha det bäst! OvEr AnD oUt//ErNsT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar