fredag 2 oktober 2009

Tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta...

Tvätta är så sjukt tråkigt! Så himla tråkigt, det är så otroligt långsamt att vänta på en tvättmaskin som ska bli färdig.. Dessutom när jag kom till tvättstugan och skulle slänga in min andra omgång i maskinen så hade nån tagit min tid, så då fick jag ju vänta en halvtimme till, plus att gemensam sång tog lite längre tid än jag räknat med.. Men det var väldans bra iallafall! Gemensam sång alltså, det är himla bra sångerskor i år, I like them, lika bra som tidigare år! Men nu ska jag ta och gå å se om tvätten är färdig, och kanske ställa mig i duschen.. och klä upp mig, för ikväll ska vi på jazzklubben in i stan! Det blir skiiiiiitkul:D! Men men men men men men, nu ska jag som sagt kolla tvätten... OVER UND UHT///ERNST

2 kommentarer:

  1. Nämen wtf, björn rosenström spelar ju på parken ikväll! :D

    SvaraRadera
  2. vadå wtf? Jazzklubben är ju roligare:D haha!!

    SvaraRadera