tisdag 27 oktober 2009

Att vara sjuk är

  • Totalt överskattat
  • Sjukt tråkigt
  • Osocialt
  • Värdelöst
  • Värkande
  • Helt sjukt

OSV.

Jag känner så här, varför ska man bli sjuk när man har lov? Eller varför ska man bli sjuk över huvud taget? Jag orkar som inte med, behöver ju öva och vara social med familjen och kompisar mm. Varför ska man då vara sjuk, känner mig himla bitter över det.. Har till och med värk i händerna så jag knappt kan spela piano, absolut inte cello... Jobbigt! Menmen, det finns kanske någon mening med det här också.. Nu ska jag gå och försöka äta något, är hungrig som få eftersom jag vart vaken sedan 8 och fortfarande inte ätit något.. Dumt egentligen, men har mest suttit och snurrat runt på den sk. world wide web... haha!:p Nej men som sagt, sjukdom är överskattad, blir jag nån gång statsminister ska jag förbjuda förkylning.. eller nåt.. kan ju funka om man råkar vara trollkarl eller något sånt.. synd att jag inte är det! Borde nog utbilda mig till det istället för kyrkomusiker.. Eller?

Jaja, nu ska jag som sagt äta någon form av frukost-lunch.. BRUNCH:D

Over äand åut//Ernst

2 kommentarer:

  1. Men du, inte kul att vara sjuk! Jag tycker du ska bli frisk nu, okej? Ät mycket apelsiner!
    Jag längtar också tills vi ses! Det ska bli så HIMLA ROLIGT!! (och fatta vi ska leka mycket maffia veckan jag är på Mellis! hihi)
    Sköt om dig och krya på dig! KRAM

    SvaraRadera
  2. Alina: Jo jag får göra det, som tur är så känns det faktiskt lite bättre idag, så jag hoppas att det är en "trendsättande" kurva som gör att jag är frisk i morgon... :D

    SvaraRadera