tisdag 20 oktober 2009

AAAAAAAAAAARRRGHH!

Usch och fy och blä vad jag blir less! Min mail funkar ju inte! Eller jo, den funkar, men det funkar inte att skicka mail därifrån märker jag nu, jag har skickat två ganska viktiga mail, eller inte ens ganska viktiga utan skitviktiga brev i går kväll, som allra helst skulle ha vart hos mottagaren i fredags typ, men som ännu inte har skickats iväg! JAg blir så sjukt less när det händer, och med det så följer ju såklart att jag blir lite arg på omvärlden för två sekunder, trots att omvärlden knappast bär någon skuld i att jag inte kan skicka mail.. Men men.. Det kanske var meningen att de där mailen inte skulle iväg... men varför då då? Nu blir det ju bara en massa extrajobb för mig då jag nu blir tvungen att ringa och förklara VARFÖR mina brev inte kommit, istället för att de bara skulle ha skickats som vanligt.. Som ni ser så är jag lite upprörd.. men det går nog över snart, om inte annat så när jag somnat:P Jag har nämligen bestämt mig för(eller Harry bestämde egentligen, men strunt samma) att jag inte ska öva mer idag, utan kliva upp tidigt i morgon istället och sätta mig och öva.. dessutom så fick jag lite ont i fingrarna när jag övade nu ikväll, så jag måste smörja mig med voltaren typ.. Nu blev jag arg igen, för att det gör ont i fingrarna.. Himla Khachaturian! GRRR... Nej! Nu blire fejjan och sedan sängen. Skönt! OO/E

1 kommentar:

  1. Lugna ner dig, hysteriska människa!!! Ont i fingrarna är bra! Om det gör ont i fingrarna när man övar så kommer det ju bara att låta bättre nästa gång, när man inte har ont.

    SvaraRadera