onsdag 9 december 2009

Sjukt O-coolt!

Det känns så himla ovärt att internet stängs av klockan tolv, eller som det har vart senaste dagarna, TJUGO I tolv! Jag bara frågar varför? Nu får man istället skriva inläggen i Word och sedan klistra in det i bloggen följande morgon.. I och för sig så kan man väl tycka att man kan skriva inlägget på morgonen, men VEM har inspiration och humöret uppe för att skriva ett blogginlägg när man vaknar klockan sex? Inte jag har det iallafall.. Man kan ju kanske tycka att det här är ett I-landsproblem utan like, men ändock ett problem! Jag måste nog ta mig ett prat med Ernest i morgon och fråga varför internet stängs av så tidigt numer.. Dom kan ju iallafall sträcka sig till ett!! Ofta sitter man ju och övar till 12 typ..då är det u kört med allt vad internetaktivitet heter, både mail och dylikt!! För att inte tala om Fejjan! Det är nog få som har en facebook som kollar den så sällan som jag gör.. tillochmed Folkbildningsnätet har högre besöksfrekvens från min sida! Det är illa, Folkbildningsnätet, eller First Class som det också heter, är ju så tråkigt att målarfärgen vägrar torka!! Menmen, nog om detta. Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och bara mysa med mig själv. Hör själv hur ensamt det låter, men faktum är att det är ju dömysigt ju:P Sjukt skönt! Godnatt alla! Eller god morgon kanske man ska skriva? Jag menar, det är ju morgon när jag publicerar dethär.. Ett till I-landsproblem:D Va BRA!! OO/ERIK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar