fredag 11 december 2009

15 minuter

Nu är det 15 minuter tills internet stänger. Vad göra sedan? Är inte trött rör fem öre och hälften av alla som man umgås med är på lussejazz inne i stan medans jag stanade här och skulle öva... Tror ni jag övade eller? Nej just det.. Jo lite har jag faktiskt övat, och det var ruggigt bra övning, kom flera kilometer, men tänk då om jag hade ägnat hela kvällen till att öva? Då hade jag ju kommit flera mil... haha! Vad har jag gjort då en kväll som denna? Jo jag har haft sjukt trevligt med Johanna, Malin m. fl. i femman där vi hade Idolhängikväll.. Sjukt tråkigt att Erik BTW.. Tycker nästan Kalle skulle ha vunnit.. Jaja, vet kanske inte så noga förresten, tycker nog båda var lika bra/dåliga... Det bästa med hela hänget var att Malin och Johanna Gjorde chokladpudding:D Det var helt sagolikt ruskigt gott! Ännu tidigare i kväll så hade jag, Viktoria och Johanna lite "sylt" för oss, dvs. Jam..:D Vi tog varsitt instrument(Jag och Johanna Saxofon och Viktoria Valthorn) och spelade med varandra vilket var sjukt kul:D Vi arrade upp bäbä vita lamm lite snabbt på tavlan och sen var det bara att köra! Hoppas det blir fler gånger med ännu fler musiker! Tror jag ska sätta mig och arra för en lagom stor orkster, kanske fyrstämt eller femstämt.. Kan bli ruskigt roligt:D Menmen, nu är jag som sagt sugen på ännu mer häng, men vet samtidigt att jag borde gå och öva.. så nu har jag lite beslutsångest, hade ju tänkt mig att jag skulle sätta ett litet orgelstycke i kväll.. Jaja, det får bli en annan kväll, har ju snart jullov, då kan jag ju sätta mig i kyrkan när jag vill, dygnet runt kanske blir en bra deal? Hehe, men nu ska jag ta och ringa lilla mamsen och sedan gå och leta efter fest.. HAHA!! O v e r a n d o u t / / E R I K : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar