lördag 12 december 2009

Frukostblogga!

Va mysigt det är att blogga när man ärter frukost! Man äter lite, så skriver man lite, allteftersom man kommer på alltså! Risken finns väl kanske att man kommer att ses som sjuk data-nörd och beroende av bloggen när man har med datan till frukost, men nu råkar det vara så att jag är ensam:) Eller rättare sagt VAR ensam, nu kom Viktoria in och håller mig sällskap, vi ska åka in till övik idag och julshoppa och liknande, sedan ska vi till Själevad och repa med Håkan inför kvällens konsert under julnatta. Det kommer bli en bra dag vill jag tro minsann! Vi lyssnar just nu på radiokalendern Nelly Rapp.. Jag blir så barnsligt "glittrig" i ögonen när jag lyssnar på radiokalendern, det är ju som att flytta sig tillbaka tio år i tiden när man var liten och lyssnade på det tillsammans med brorsan! Just nu är Nelly tillfångatagen och sitter och lyssnar på mystiska nysningar, snart kommer bergakungen! Han är jätteliten, som en vante ungefär! Det är jättefint väder ute idag, det kommer att bli en helt superskönt att gå på stan idag, undrar om man ska klä sig lite lättare under jackan så att man liksom har helgarderat sig.. Ja, jag vet inte riktigt.. Men nu ska vi göra oss i ordning och åka.. HA EN SJUKT SKÖN DAG! Over and out//ERIK

1 kommentar: