tisdag 1 december 2009

Long time no see

Det blir så himla glest mellan inläggen nu för tiden.. undrar varför.. måste helt enkelt bero på att man har typ en miljon saker att göra så här innan jullovet.. Bara 15 dagar kvar nu till lovet och det börjar verkligen kännas jättestressigt! det är som om man har ungefär tusen grejor kvar att göra... Spela in, spela upp, spela på, spela av, spela piano, spela orgel, spela harpa.. Nje just det, ingen harpa.. haha! Är dessutom lite stressad eftersom skolan stänger av internet klockan tolv.. vet inte rikgigt vad som hänt med mitt eget, det vill liksom inte fungera..:O jättejobbigt.. Fast bra samtidigt, då kan ju iallafall inte det hålla en från sängen! Såg en skrävkis med Emeli och David igår.. Gissa vilka som satt och var som skrämda harar? Jag och David såklart.. Emeli satt och skrattade ungefär.. särskilt åt att hon inte skulle kunna spela gitarr på flera dagar eftersom jag och David kramade sönder hennes händer när vi var nervösa... Haha! DMen nu måste jag snart publicera detta sjukt ostrukturerade inlägg.. brukar ju vanligtvis försöka redigera in några radbrytningar så att det blir bättre å läsa, men icke idag kära läsare, har inte tid.. Vill få det publicerat innan tolv så att jag slipper ha det i utkast, för då blir det garanterat bortglömt:P haha! Men godnatt hörnini! Ha det bäst så hörs vi! OOE

1 kommentar: