lördag 19 december 2009

FILM

Nu vill jag se film.. Jag och Bror min ska se nån kommedi som handlar om två stenåldringar, men han spelar ju WOW hela tiden, så man kan bli galen! Detta får ju då till förljd att ja blir sjukt otålig och bara LITE irriterad eftersom jag har väntat på att få se film hur länge som helst! Tror jag ska låta han läsa det här bloginlägget sedan.. Har försökt att terrra han hur länge som helst på msn nu, men han verkar vara immun mot just msn-terror... hade ju tillochmed tänkt blogga om filmen senare, men nu riskerar det ju att bli så sent att jag inte orkar.. ska ju faktiskt upp och jobba imorgon.. haha! Nej men det här funkar atiskt inte, nu går jag ner och drar ur datan ur väggen, då kanske han har tid att kolla på film med mig.. :D Det blir ju bäst det:D Vi hörs sedan! ska iallafall in och skriva om det var en bra eller dålig film.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar