fredag 4 december 2009

Aiuoiuioooot

Nu är jag så djuriskt hungrig, min mage kurrar som aldrig förr och jag känner att om det fanns tillgängligt skulle jag kunna sätta i mig ett helt julbord.. Själv! Det lustiga i situationen är då att jag egentligen tycker så särskilt bra om julbord... hmm..! Nu är det ju bara 7 minuter till lunch, men det kommer att bli sju långa minuter! När jag åkte hit idag så såg jag en järv, det är ju lite ovanligt faktiskt! Kul att se en sån i vilt tillstånd också, inte bara på djurparken i lycksele.. Men som sagt, hungrig är jag.. Åt världens kanske dyraste macka på vägen hit, en sandwich med fusk-skagenröra för 40 kronor. Den var INTE god kan jag säga så här på direkten.. blev bara ännu hungrigare utav den.. Jobbigt läge, dessutom gjorde den så att jag kletade ner händerna när jag körde.. Jaja, men nu ska jag gå till lunchen.. Ska stå FÖRST i kön.. Over änd åt//ERnst

2 kommentarer:

  1. hoppas lunchen var god. :)
    har du varit någonstans?

    SvaraRadera
  2. Hehe, julbord fick jag stifta bekantskap med igår. Känner fortfarande av den. *pust* Önskar inte min värsta fiende något liknande ;P

    SvaraRadera