onsdag 9 december 2009

Ont i Huvudet..?

Jag har så himla ont i huvudet, har haft det hela dagen! Det är inte så att den är så där tung eller så, bara så där lite lätt spänningshuvudvärk, men eftersom den börjar bli några timmar gammal nu, så börjar den bli ruggigt irriterande! Det värsta med den är att jag blir så fruktansvärt ofokuserad utav den, har inte fått ett endaste dugg gjort idag, med undantag för den första timmen i morse då jag satt i EFS och övade orgel, det gick faktiskt bra! Bortsett från huvudärken har dagen varit himla bra, inte så tyngande lektioner, jag har sovit bort halva dagen för att "vila" bort huvudtjofsanet och nu väntar jag på att Tommy, min pianoelev, ska komma till aulan. Han ringde för en timme sedan och lät så ångerfull över att han inte hade kommit till klockan sex, som vi sagt, eftersom han var inne i stan och övningskörde.. Inte kan man skälla på någon efter en sån förklaring? Inte jag i alla fall, så jag sa bara att vi ses kvart över sju istället, då var jag väl snäll:P Men nu kommer han, såg honom vid tingsan nu, så nu är han snart här, skriver kanske mer en annan dag, känner att jag är i rätt "flow" nu för att skriva lite mer frekvent, så risken/möjligheten(tolka det som vill) att det kommer ett till inlägg i kväll eller tidigt i morgonbitti är stor;) Ha det bäst tills nästa gång vi hörs eller syns!! Over end out//ERik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar