onsdag 7 juli 2010

Jag är trött

Jag är trött! Som sjutton är jag trött.. Förstår inte riktigt varför, jag gick ju och la mig i ganska god tid igår, iallafall innan ett!! Sedan vaknar jag av något klockan tio i åtta i morse (dvs 50 minuter för sent) och upptäcker att jag försovit mig.. jobbigt! Sådant kan ju förstöra en hel dag..! Det blev till att riva på sig kläderna och ränna iväg till ström det bara.

Nu sitter jag iallafall här på kontoret och gör inget särskilt, ska om tio minuter gå ner till busstationen och hämta min kalender som jag glömde i Therese (hur skriver man Theres i ägandeform föresten? Therese's?) bil igår så den hamnade i Tåsjö, så nu har hennes far som kör buss tagit den med sig hit till Strömsund så jag kan hämta den på busstationen. Snällt tycker jag!

Annars bjuder inte dagen på något speciellt förutom en massa övning.. Övade med Maria Sennvall, som ska sjunga en konsert på lördag kompad av mig, igår. Det gick inte så bra, spelade en massa fel helt enkelt.. Det är inte kul alls, så det blir bara till att sätta sig vid pianot och öva det.. Det blir kul:)

Men nu ska jag springa ner på busstationen och hämta min kalender.. Ska försöka bättra mig och skriva här varje dag iallafall under juli månad, känns som om jag borde kunna hitta tid till det:)

OVER ÄND AUT//ERnsT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar