tisdag 20 juli 2010

En lugn dag

Idag har jag inte gjort mycket. Inte mycket alls, jag vaknade faktiskt så sent som vid tolv. Skönt!! Sedan  så gick jag ut och hjälpte till med att bärga det sista höet så att det ligger under tak. Sedan lekte jag lite i höet med Vickis, väckte minsann en massa barndomsminnen där ja!

Funderade nästan på att sova i höet i natt, bara för nostalgins skull, men sedan kom jag fram till att det vart lite för sent för att gå ut och lägga sig, sedan vet jag inte om jag vill känna hur det känns att vara luffare.. haha!

Sedan åkte jag till Strömsund och spelade igenom lördagens konsertprogram, kan nästan alla låtar utantill, vilket känns himla skönt. Den konserten kommer bli kul! Fantastiskt kul kommer den bli faktiskt! I alla fall att spela, hur den bli att lyssna på vet jag ju dock inte:) Efter den fantastiska genomspelningen av konsertprogrammet så åkte jag och mamma och handlade i cirka en timme för att vi inte kunde bråka klart någon gång om vad som skulle bli middagen idag.. haha!!

Nu tittar vi på värsta M.A.S.H-marathonet på tv4+, härligt! (Blir en sen kväll känns det som:P) Menmen, godnatt och sov sött och dröm fint..

Over and out//ERNst

PS. Drömde aldrig om dom där trollen och älvorna.. konstigt! Drömde faktiskt inte alls.. Ännu konstigare! Jaja, får väl drömma desto mer i natt då:) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar