torsdag 8 juli 2010

Konsert!

Ikväll är det konsert i Fjällsjö kyrka (i Backe) med mig och Antonia Bryntesson!! Alla som vill bör komma dit, det blir nog väldans bra, lite avslappnat och jazzigt i sommarkvällen. Om det nu behagar bli sommarkväll, kanske envisas moder jord med att ge oss en autentisk känsla av sen novemberkväll med regn och rusk.. Vad vet man?

Så. Nu har jag fått reklamen bortgjord, nu kan jag fortsätta med det övriga jag vill skriva om.. Men vad ska jag skriva om? Måste tänka.. Jo, jag var på bilbingo med mormor morfar och syskon igårkväll. Det gick ju inte så där jättebra inte, ingen av oss vann något.. Förrutom på chokladhjulet då, där tur-tanten mormor och tur-ungarna Mikael och Viktoria tog hem någon form av storkova, dvs tre eller fyra 200-grams Marabo-´chokladkakor plus en massa Daim och Kexchoklad. Det är inte rättvist! Men det var trevligt iallafall och goda mackor som momma hade gjort:)

Idag väntar lite övning för min del, har en vigsel i helgen där jag ska spela en ruggigt svår utgångsmarsch:P Det ska bli skitkul! Sedan ska jag öva lite inför konserten på lördag med Maria Sennvall klockan 18:00 i Ströms kyrka, Strömsund.(Se där! Nu fick jag in lite reklam till:P) Och öva med Antonia inför ikväll såklart! Annars ska jag inte göra så mycket, jag ska umgås med Viktor och Anna som äntligen är här hemma!:D:D Det gillar vi!!

Men nu ska jag som sagt gå och öva, har ju skrivit lite här nu, det känns bra att det verkar ha kommit igång för mig det här med bloggandet igen, jag menar, nu har jag ju skrivit två dagar i rad, något jag inte gjort sedan typ februari:P Haha!

Och NINA, om du läser det här: Starta upp den där bloggen nu!!:P Behöver fler bloggar som jag kan följa:D



Over and out//Erik

2 kommentarer:

  1. Jo, jag tror banne mig det får bli en liten blogg ändå! Banne mig, jag som inbitet hade sagt åt mig själv att INTE falla i det träsket!

    Japp, en fågelblogg får det bli!

    SvaraRadera
  2. BRA NINA!!! Så ska det låta!!!:P

    SvaraRadera