måndag 12 juli 2010

Åttio centimeter höga vågor!

I Flåsjön!!!:P  Dessutom var det cirkus 25 grader varmt i vattnet, helt otroligt! Jag och mina kära syskon har vart och doppat oss, det var faktiskt andra gången på mindre än en vecka som jag badade, dock så badade jag inte så länge första gången, för då kändes det som om det var typ 10 minusgrader i vattnet, men idag var det alltså jääääätteskönt och vi var i säkert en halvtimme:P 

Måste bara skriva om något annat roligt, för ca 5minuter sedan när jag började skriva detta inlägg så frågade jag min mor, tillika svenskalärare om man verkligen stavade grader med e, då får jag svaret: Ja, det för det heter väl inte gradOr? Annars kan du ju bara sätta ett RUNT litet STRÄCK uppe till höger om gradantalet... HAHAHAHA!!


Nu ska vi se på film.. eller nåt:P Ha det bäst!!


Over and out//ERNST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar