lördag 17 juli 2010

Surströmming

Har vart med mor och far hos grannen och ätit surströmming. Det är så himla gott att man inte som kan sluta äta! Särskilt gott är det ju i sommarvärmen, dåman behöver lite salt i kroppen, då känns det att det verkligen är sommar!

Kvällen/Natten avslutades med ett parti plump, vilket även det var sktikul! Dessvärre så vann mamma över mig.. Väldigt knappt, men dock en seger.. Hade jag låtit bli att plumpa mig så hade jag vunnit, så nu är jag bitter.. Nu vann alltså mamma hela spelet och jag kom tvåa.. Men vem kommer ihåg en tvåa? Det är frågan.. Som sagt: BITTER!!!

Menmen, nu ska jag sova och ladda för två timmar i traktorn i morgonbitti för att vända hö, innan jag åker iväg och jobbar:) Nattinatt!!


Over änd Åut//ERnst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar