lördag 10 juli 2010

Nu e ja nöjd:)

Maria: Tack för en otroligt fin konsert i kyrkan ikväll! Iallafall tyckte jag att vi "kompade" bra ihop där framme på koret. Så tack än en gång för att jag fick vara med och ackomanjera dig ikväll!

Mr. Moraeus: Härligt framträdande du gjorde i Strömsund i kväll! Trots huvudvärk och diverse trötthetssyndrom så njöt jag fullt ut hela konserten! Sanslöst att du gjorde hela Dundermarknan för mig i år... Nu kan jag känna att det var värt pengarna att lösa in sig alla dagarna. Tack!

Alla andra: Tack ni också för att ni förgyller Dunder-dagarna här i Strömsund, kompisar som ovänner, tack!


Jag är nöjd nu, var lite missnöjd med helgen igår när jag kom hem, men nu är jag inte det längre. Har idag gjort bra ifrån mig på både bröllop och på konsert, så jag är som sagt nöjd, nu ska jag gå och sova och ladda för morgondagens gudstjänst i Lövberga och Harrsjön:)


Over and out//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar