fredag 16 juli 2010

Hmmm..

Känns som om just "Hmmm.." är en ganska vanlig rubrik i min blogg.. Men idag passar den verkligen! Ska sjunga på en begravning idag och vet inte om jag kan en av sångerna riktigt.. Den börjar klockan två och jag har inte övat ännu.. vad göra?? Men det går nog bra, brukar ju göra det!

Annars har dagen ännu vart lugn, sov ganska länge, åkte till jobbet och här sitter jag nu vid datan och skriver i bloggen.. Soft ändå!

Ställde in en konsert i Fjällsjö kyrka igår, för jag hade så otroligt ont i huvudet och mådde illa.. Jag misstänkte nästan migrän där ett tag, men när jag la mig att vila huvudet och kroppen så kändes det mycket bättre. Jag håller på att arbeta slut på mig, måste ta det lugnt!! Jag vill ju inte bli ett stresspaket såhär mitt i sommaren.. Därför så tar jag det lugnt i allmänhet just nu, smart va?:P

Jaja, nu ska jag iallafall öva på "Som liljan på sin äng".. Det blir nog kanoners det! Ha det gött!!


Over and out//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar