måndag 2 november 2009

Som gamla dar

Ska försöka hålla mig kort, har därför bestämmt mig för att berätta EN sak som hänt idag. Vi hade Desperate Houswives-häng i sexan i kväll.. Det var jättekul, kändes precis som i gamla dagar, när vi hade det i fyran, så det var kul. Pratade samtidigt med Johanna och det var då jag/vi kom fram till att jag skulle försöka mig på att skriva ett kort inlägg.. så här är jag nu, sitter och skär av meningar för att inte skriva för långt, max ett lagomt långt stycke.. Det är banne mig inte lätt inte, men det gick:D:D:D Nu ska jag sova.. så jag orkar upp i morgon, måste ta mig tillbaka in i frukostrutinerna igen:P GODNATT! Over and out//ernst..

2 kommentarer:

  1. Äsch, vem vill hänga i snusk-sexan?? :)
    För övrigt kan jag lära dig hur man tänker som mig. Det går nog att lära sig. :)
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  2. Oooh, Desperate Houswives-häng - gu vad nice! :D Och ja, det blir kenpigt för kantorn men det kan ju vara lite bra, så får ni tänka lite ;) kram kram!

    SvaraRadera