fredag 6 november 2009

Snart åker vi iväg till Stockholm:D Det ska bli hur kul som helst att bila upp och ner med en massa trevliga härliga underbara människor! Sedan reunionmiddag på söndag innan Kirk Franklin! Allt blir ju hur bra som helst! Jag längtar som få nu! Vi åker halvtre i eftermiddag, så i bästa fall är vi ju framme innan midnatt:D Jaja, nu måste jag städa rummet lite så att Emma inte dör av shock när hon tittar in här.. Haha, nej men skämt åsido så är det ju inte så fruktansvärt stökigt.. bara lite efter gårdagens eskapader med utklädning och så.. Ja just det, det kan man ju berätta lite om.. Det var maskerad på skolan igår, i efterdyningarna av halloweeeeeeeeen! Jag, Viktoria och Edit gick in stenhårt och målade oss helt vita(och svarta) med vattenfärg, så efter ett tag så kändes det som om ansiktet skulle krackelera sönder, vilket säkert skulle haft en anings anings effekt, eftersom vi gick in för skräcktemat.. haha! Men nu måste jag som sagt städa, dumt egentligen att jag ens satt mig med datan... Men det var för att starta winamp... haha, men så svarade inte winamp och det vart en massa problem, så då fick jag ju en anledning att kolla malen mm.. :D Ha det BÄST! over'n'out//Ernst

1 kommentar: