tisdag 3 november 2009

På bättringsvägen

Känner mig bättre idag!! Har bara lite rethosta kvar och är täppt i näsan, men ingen feber:D Har dock vart sjuk från skolan iallafall eftersom det bara har varit sångämnen idag och det kännsi inte RIKTIGT rätt att sjunga när man är lite dålig i halsen... Men skol-kär som jag är så gick jag ändå på sånglektionen och talade med Karin om framtidens planer och fick reda på att jag nog skulle upp i examen innan jul.. det blir skönt att få bort sången, så jag kan ägna den tiden till något annat, öva piano och orgel till exempel.. :P Nu ska jag in på skolan IGEN för nu har vi linjeträff och den kan man ju int missa.. missar man en LINJETRÄFF så missar man en massa.. HAHA, den du Tomas Sundin, den var du inte beredd på! Hehe! Nej men som sagt, nu ska jag gå, tänkte bara uppdatera lite om dagen.. Kommer nog ett till lite längre inlägg senare.. Kanske.. om jag orkar.. om jag inte övar vill säga.. hehe! O&O//E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar