måndag 20 augusti 2012

En kortis

Blir ett kort inlägg.. tror jag i alla fall. de brukar ju tendera till att bli ganska långa trots att jag inte menar det alls från början. Dagen har vart otroligt bra idag iallafall, först picknick på hempan med goa vänner, sedan fortsatt gemenskap med dom samma fast nu runt middagsbordet med en till, mycket illaluktande, vän. Surströmming.

Racet fortsatte vidare till Fjällsjö kyrka där jag spelade mitt sista "gig" för Strömsunds pastorat på mycket länge(hoppas jag:P). När jag på hemvägen nådde Rudsjö så stötte jag där på Stefan och Gudrun som var ute och promenerade hundarna. Blev sedan sittande på deras veranda tillsammans med dem och Petter spelandes Chicago fram tills klockan blev elva(!), hur gick det till liksom?

Har dessutom under dagen bestämt mig för att börja lägga upp lite foton här på bloggen, nu när det har blivit så enkelt som att bara trycka på en liten länk så kan man välja foto och Vips så är det bara där! Har dessutom hittat åt kompaktkameran igen, så nu har man en liten "vardagskamera" att ta "bloggfoton" med. Bra. Men idag blir det inga foton. För sent helt enkelt. Trött. Men i morgon ska jag försöka bättra mig.

Som sagt är jag trött och behöver sova så jag orkar upp och packa inför flytten i morgon. Bra så. Ha det bäst!!!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar