onsdag 20 januari 2010

Nejnu!

Nu måste det baske mig ske, det är ju evigheter sedan jag uppdaterade, typ över en vecka.. Ok, kan kanske hålla med om att en vecka inte är en evighet, men det är ju ganska stort uppehåll om man tittar tillbaka på i höstas då jag faktiskt var duktig med bloggen och uppdaterade i stort sett varje dag!! Men men, så är det väl med rutin-grejor, ibland så faller man ur rutin och så vidare, jag menar, det är ju inte varje dag man orkar öva åtta timmar, även fast man brukar göra det.. Idag tillexempel så har jag nog kanske smalt må mig max 1,5 timmar som jag faktiskt kan kalla övning, då jag fått något gjort alltså... Resten har vart bara flum flum alltihopa:P Skickade in ansökningshandlingarna till pianist i Sthlm och Malmö i fredags och jag har undrat sedan dess i princip om det var en bra grej, men har nu kommit fram till att det faktiskt var det, man kan ju inte mer än få ett nej.. SÅ idag har jag tagit reda på lite medr om sökningarna och fick reda på att jag i Stockholm ska spela en bagatell av Beethoven som jag börjat med idag, den är ruskigt fin faktiskt:) Men nu är det faktiskt sovdags, jag Viktoria och Emelie har haft mys-häng nere i fyrans uppehållsrum och kollat på svartvit film, handboll och brittisk humor.. det var nice:) Detta avbröts för ca tio minuter sedan, då vi sa att nej nu var det banne mig dags.. att sova alltså.. Men så sätter jag mig vid datan.. Dumt drag... Nu blir ddet minsann sovdags, för nu smyger det inn ett och annat stavfel ser jag.. jobbigt! Godnatt.. Over and out//Erik

3 kommentarer:

  1. Ja, KOM SÖDERUT! :)
    Och en fråga: Har dom slutat stänga av internet kl 12?

    SvaraRadera
  2. Såklart jag ska!!! Orkar inte mer snö nu:P Nej, det har dom inte, dock så har jag mobilt bredband, vilket är väldigt nice:)

    SvaraRadera
  3. Vá re inte till Uppsala du skulle? Vá vi inte överrens om det? ;P Skämt åt sido. Lycka till med ansökningarna och prövningarna.

    SvaraRadera