tisdag 12 januari 2010

Att Skrivra...

Är fortfarande inte lätt.. Trlallallallalala osv.. Men så är det ju, ibland har man helt enkelt inte inspiration till egentligen någonting... Oscar frågade idag vid lunchen om det var fler än han som inte riktigt hittat tillbaka till övningsmotivationen ännu.. På detta svarar jag då att, jodå, visst har jag det.. stackars dig osv.. MEn nu börjar jag fundera lite här, är ju så himla trött så jag inte ens orkar tänka på att öva! Ska man kalla det övningsmotivation eller? Nej minsann, jag måste nog ta och leta åt den där himla motivationen, annars blir det ju inget av med att söka organist!! Har ju flera stycken kvar innan det är fixt och klart för att söka.. jobbigt! Nej, nu ska jag uppsöka Viktoria som sägs vara tillbaka på området och joina henne vid kvällsfikat.. det blir nog bra det! GREAT! Over and Out//Erinstk

2 kommentarer:

  1. Asså... Då jag sitter här och försöker komma på någonting för att få inspiration till att läsa världens mäst retarderade bok så halkar jag in på din blogg och ser då att runt 97.3% av ditt bloggande handlar om mitt WoW-spelande... Det finner jag djupt bekymrande och undrar om du inte borde träffa en psykolog angående detta bekymmer? =/

    SvaraRadera
  2. ååååååååååååh jag saknar kvällsfikat!

    SvaraRadera