måndag 1 februari 2010

Förkylning

Är INTE kul! Dessutom så hamnar man ju så långt eftre när man är förkyld på en dag som måndag, typ hälften av veckans alla lektioner ligger ju på måndagen... Inte Bra... Men sånt är ju livet.. tror jag.. Ibland är man frisk och då ´går man på skolan och missar inget, andra dagar är man sjuk och missar en massa, då kan man ju ägna sig åt saker som att läsa böcker, öva lite lätt, ligge å bara vila.. Ja listan kan ju göras hur lång som helst, Av TRÅKIGA saker... Inte bra! Menmen, snart är det ju middag iallafall och då tänker jag försöka släpa mig dit, känner mig trots allt ganska bra för tillfället, inte som i morse iallafall.. Har försökt fixa till lite bilder så att jag skulle kunna lägga upp dom här på bloggen idag, men har inte lyckats.. Kan jag möjligtvis vara den mest med datorer ohändiga människa som finns norr om Kapstaden? Jag vet inte, men jag börjar misstänka det.. Nu ska jag gå och äta, tror det var köttbullar eller nåt:P Gatta!!! Over and out//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar