tisdag 9 februari 2010

Jag är så TRÖTT!

Nu ska jag gå och sova, klockan nio för en gångs skull! Det ska bli så skönt:P Har inte fått ett vettigt dugg gjort på hela dagen! Därför så känns det som om jag skulle kunna sova nu i två år, men antagligen så vaknar jag i mogon klockan 5 sisådär och blir otroligt pigg hela dagen. Bra! Då kommer jag ju dessutom att få en massa övning gjord mellan 5 och frukost!


Men Som sagt, nu ska jag sova..:)


Godnatt alla!


Just det: Sång texten

Telegram för en bombad by
Jag skulle bra gärna vilja veta varför vårt hus inte fick stå kvar
Jag skulle bra gärna vilja veta vad dom har gjort med mor och far
Kan någon människa ge ett svar?

Dom sa att huset låg mitt i vägen låg mitt i vägen för en soldat
Det var en omväg på några steg men istället slängde han en granat
Hur kan en människa bli så lat?


O&O/Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar