söndag 7 februari 2010

Grett det!

Ain't no mountain high enough
Ain't no valley low enough
Ain't no river wide enough
To keep me from gettng to you Baby.

Ungefär så känns det nu, känner att jag är på väg in i en oerhört kreativ period! Tror att jag kommer att få otroligt mycket gjort den här veckan, eller till och med veckorna som kommer. Skönt!


Idag har jag inte gort mycket alls, bara övat några timmar och sedan har jag och Niclas spelat Super Mario 3, mycket roligt. Efter det så har det inte hänt så mycket mer än att vi var några som åkte till Själevad och åt middag på Matcompagniet. Gott och kul! Sedan har vi umgåtts och haft trevliga diskussioner om livets öden och äventyr på Niclas rum. Bra så!


Nu ska jagsova, och det känns också bra! Allt känns ovanligt bra för tillfället, förutom att det ligger två ton kläder på min säng, men det är ju ett problem av mindre kalliber, dom går ju att lägga i fotöljen eller på golvet.. haha!


Godnatt alla glada!

Over and out//Erik





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar