onsdag 14 november 2012

Hundra...

...saker har jag hunnit tänkt på som potentiella bloggämnen sen sist jag skrev, så därför skulle det här kunna bli århundradets längsta blogginlägg. Men det tror jag inte intresserar någon, i synnerhet inte mig. Jag ska ju hem och sova...! Alltså: plocka russinen ur kakan, det godaste av det goda etcetera etcetera.

Och bara för att jag satte ner på pränt att jag hade så många ämnen så dyker inte ett enda vettigt upp i skallen just precis nu. Vi får vänta en stund...

...Femton minuter senare...

Fortfarande inget vettigt. Men har i alla fall kommit fram till att jag borde börja lägga upp lite foton här på bloggen...

...Nu kom jag på ett! Eller nej förresten...

Men nu! Igår kollade jag på The Vicar of Dibley med Micke. Det var bra.

Nej, det är nog lika bra och ge upp för nu. Vi tar det en annan gång i stället, om en timme eller tre.. eller några dagar. Vi får se.

Ha det bäst tills vi hörs eller syns.

Super et de//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar