fredag 18 september 2009

Tiiiiiidiiiigt!

Är hos Marta i Eslöv.. Har nyss klivit upp, och hör eller häpna, eller båda två om du vill, jag är så trött i ögonen så jag tror jag skulle kunna sova till i morgon!(Djupn inandning i chock!!!) Det var dock sjukt roligt att träffa Marta igen så det var värt att kliva upp så här "tidigt". Inte så tidigt om man tittar på klockan, men med tanke på att vi låg och pratade typ halva natten så är det ju väldans tidigt... Jaja, inget gott som inte har något litet ynka ont med sig..Hehe! Ska om någon timme nu dra vidare till Lund och gå på någon sorts föreläsning, kom inte riktigt ihåg vad den skulle handla om, men har någon luddig bild av att jag sett ordet orgelimprovisation i något mail eller nåt.. Så kan det månne vara det som är ämnet.. Det blir nog kul i vilket fall.. Nu ska jag låna duschen och försöka vakna till liv med hjälp av den... Over änd oat and good mårning! Ernst.

1 kommentar:

  1. Det var mycket trevligt att ha dig här och du glömde dina strumpor & vax så du får väl komma tillbaka ngn gång ;)

    SvaraRadera