lördag 26 september 2009

Hemma:D

Är hemma i helgen, känns sjukt skönt! Ska njuta av livet i allmänhet och inte göra mer än nödvändigt... Vilket innebär att jag INTE tänker hjälpa till att mocka i stallet.. HA! (hoppas mina kära småsyskon läser det här:P) Annars så hoppas jag på en lugn och mysig helg, hoppas att jag hinner träffa nå kompisar i morgon också..:P Ska jobba på Söndag.. det blir kul:D Märker på hur jag skriver, (helt ogrammatiskt och fel..) att jag är relativt trött.. Har ju inte sovit sedan i morse, så det är ju ganska naturligt dock.. JAg har ett nytt favoritord förresten, RELATIVT, det är ju ett så himla bra ord! Man kan ju använda det överallt ju! Allting står ju i relativitet till något annat, som tex: Månen ligger ju långt bort, men bara relativt långt bort, för om man jämför med Pluto, så ligger den ju nära, för då är det ju Pluto som ligger långt bort osv.. Tänk om saker inte stod i förhållande till varandra, hur skulle då världen se ut, om relativiteten inte fanns? Skulle då varje avstånd vara lika långa, eller skulle det vara så att varje vikt var ett unikum som inte gick att jämföra med något annat? tänk vad många olika arter vi skulle ha?! Eller är det jag som tänker fel nu? jaja, jag vet inte så noga... Måste nog ta mig till sängen nu, annars kommer bloggen att explodera av totalt o-relevanta relativitets-teorieer...HAHAHA! Godnatt! Ska bli riktigt skönt att sova i min egen lilla säng nu, har ju inte vart hemma på hur länge som helst känns det ju som! Okej, jag var hemma för tre veckor sedan, men ändå, det är ju RELATIVT lång tid.... HAHAAAAAAAAAA, Min trötthumor är så himla bra, eller är den Relativt bra...? HAHA! Nej nu får det vara nog, jag är så relativt trött att nu går jag uppför den relativt korta trappan till min relativt långa säng och lägger mig på min relativt tjocka madrass under mitt relativt duniga täcke (85%dun och 15%syntet)... Godnatt!! Åuväer Ändt aåt. Ernst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar