lördag 19 september 2009

Arlanda och min helg

Tjo Tjena Bloggen! (Eller, kanske låter lite väl överdrivet att skriva så..haha!!, menmen, nu blev det ju så iallafall:P) Jag har haft en jätteskön helg i Lund och Malmö på KSF-möte(KyrkomusikerStuderandes Förening), med en massa nya intryck och vänner, ska snart gå in på Fejjan och leta åt er, moahaha! Helgen har som sagt vart lång(ända sedan torsdags:D:D) och intressant, vi har diskuterat allt från färgen på lakrits till så djupa saker som ny ordförande och verksamhetsuppdrag i KSF-styrelsen.. som sagt, sjukt intressant båda delarna, men kanske allra mest lakritsen.. Det vet väl vem som helst att lakrits är svart, men är det så självklart egentligen.. tror jag ska anmäla det till livsmedelsfakulteten (om den nu finns..?) vid Lunds Universitet som forskningsämne. Rubrik: Huruvida Lakritsens Färg är Svart eller Någon annan färg.. hmmm... låter ju inte helt fel, tänk att bli professor i lakritsvetenskap.. Det skulle va nåt det! Sitter just nu på Arlanda och väntar på att Sanna ska dyka upp, men det lär nog dröja nån timme till tror jag, hon åkte tåg från Malmö för att inte riskera att spräcka trumhinnan på flyget, men jag som är lite bekväm av mig flög som det var tänkt, därmed så måste jag då vänta på Sanna först, sedan ska vi gemensamt vänta på Swing.. Det är ett himla väntande... Men när det finns datorer tillhands så är det ju som inga problem så att säga:P Nu väntar sändagen och då ska jag på gospeldag i Indal, Swing frågade igår när vi stod på centralen i Lund om jag ville följa med, och en sån dag säger man ju inte nej till! Ser verkligen fram emot det! Tycker att den här helgen artar sig helt perfekt, Skåne och Gospel på samma helg liksom... menmen, nu ska jag ta och göra nåt annat än att sitta här och dega.. Shoppa loss på arlanda kanske? Nja... kanske en kaffe, sen inget mer..Haha! Men OVÄR ÄND AOT.. Ernst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar