måndag 31 augusti 2009

SKOOOOOOOOLAAAAAAA...

Kort inlägg för nu. Första skoldagen i princip avklarad, husmötet kvar då man får se vilka som man ska bo med iår, hoppas det är ett trevligt gäng som bor på "Tingshusgatan 8G", som det numera så vackert heter..(istället för det mer informella "Fyran") Jaja, allt verkar i övrigt som det brukar, och det är ju positivt:) Nej förresten! Vi har fått en ny konsertflygel på skolan, iallafall känns det så när man spelar på den, det "tröskverk" till flygel som står i aulan har blivit genomgången i sommar och den är hur bra som helst ju!! Jaja, nu måste jag sluta, ska ge mig ner på mitt rum för lite måleriarbete... Åuvär änd aut//ernst

2 kommentarer:

  1. HAHAAHHA "tingshusgatan 8G" omg

    / ifrån den mest älskade ifrån mellansel ;D

    SvaraRadera
  2. Vad töntigt! Jag gillar fyran bättre. :D
    Jag saknar dig, och även den där snubben som kommenterat innan mig.. :)

    SvaraRadera