onsdag 31 oktober 2012

Malå

Nu börjar det ju på att vara ett tag sedan jag bloggade sist. Det har sina både rutiga och randiga orsaker, men framför allt är väl orsaken den att jag helt enkelt har haft fullt upp med att komma mig in i nya jobbet och i lägenhet och annat här i Malå.

Nu är jag iallafall här igen, både på bloggen, twitter och instagram. Kanske ingen banbrytande och världsrevolutionerande nyhet, men att skriva det svart på vitt, eller grått på svart som i bloggen, gör att jag blir lite mer taggad själv på att skriva.

Jag har alltså flyttat till  Malå i västerbotten cirka 10 mil från Skellefteå för att jobba. Inte för att gömma mig under en sten som någon frågade mig..haha! Jag jobbar som kantor här och har kommit in riktigt bra i jobbet och i verksamheten. Malå är ett riktigt trevligt samhälle, litet, men naggande gott.

Jag har idag jobbat här i två månader prick, och det känns som att jag kommer att fortsätta ett tag till, hur länge vet ingen. Men jag trivs, trots avståndet till alla andra "civilisationer"...

Nåja, nu har jag iallfall kommit igång och påmint mig själv om att jag har en blogg någonstans ute i cyberrymden, tillsammans med Fejjan och twitter och allt annat, så nu kan man nog vänta sig åtminstone en uppdatering lite nu och då:)

Ha det bäst alla vänner!

Ov er and ou t / / Er_n-s_ttt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar