måndag 21 januari 2013

I väntan på kören.

Nu sitter jag här och väntar på kören som börjar i kväll.

Innan jul så hade jag en prova-sjunga-kväll här i Malå, vilket resulterade i kören som kommer om cirkus en timme. Nu så här i elfte timmen har jag äntligen förberett klart, och då kom jag på att jag kanske bör uppdatera bloggen lite också. Är som sagt sämst på att göra detta något så när kontinuerligt, men som man säger: Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev något, det har varit jul, nyår, trettondag.. Jag har jobbat någon månad till i Malå och trivs lika förträffligt bra nu som sist... Jag har varit förkyld. (Över nyår om ni nu finner intresse i att veta när...) Jag har vart hem till Strömsund. (Även det under nyår, om det också är av intresse). Jag har köpt en soffa, som inte har kommit ännu, men ändå!

En rolig sak som händer här är ju all musik och dylikt som händer, men en annan lika rolig sak är att jag äntligen fått tummen ur och börjat fota lite igen. Lovade ju för typ en miljon år sedan att jag skulle börja lägga upp lite foton här på bloggen, vilket ju lyckades sådär... Men så härom kvällen var jag ute och fotograferade och experimenterade lite med långa slutartider, och då fick jag fram bland annat de här bilderna:

Kärleksstigen.
Tror jag ska klistra in karaktären Döden ur "Sjunde inseglet"här.. Läskig bild...

Kyrkogatan. Rödskimrande.


Cool lampa i trädet.

Tornet tillhörande min arbetsplats...

Och sist men inte minst: Mitt första norrskensfotografi!!!

Så. Det får avsluta det här inlägget. Jag är nöjd. Nu har jag i alla fall fem foton här. Bra. Nu kommer kören! Ha det bäst tills vi ses/hörs!

Super et de//ErrNSt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar